2010. augusztus 23., hétfő

JACOB & LILY VIDEÓ!

Sziasztok! Megint csak egy kis extrát hoztam, habár nem lett valami nagy szám. Elkészítettem életem legelső videóját, minek alapjául a történetemet használtam, jobban mondva a párosomat, Lilyt és Jake-et. Tekintsétek ezt a videót a sztori trailer-jének, habár nem sok története van magának a videónak :$. Mégis, remélem, lesz olyan, akinek majd tetszik. :) Jake-et természetesen Taylor Lautner alakítja, Lilyt pedig Lily Collins, ő nagyon hasonlít arra a lányra, akit én elképzeltem, és akivel illusztráltam is a fejlécen, meg oldalt. Úgyhogy úgy gondoltam, ő lenne a tökéletes :). Igazi videót akkor fogok majd tudni készíteni, mikor kijön az Abduction, Taylor új filmje, mert ott ugye Lily Collins lesz a partnere, és hát abból lehet majd igazi szerelmesvideót kovácsolni :). De az még messze van...
Addig is itt van ez a gyengus kis videó, a kedvenc számommal, a Love The Way You Lie-jal Rihannától és Eminemtől :):

7 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nekem tetszett:):)
    Ügyes vagy!
    Húú az új filmjét mikor adják ki?!?!
    Ááh már váárom!!!
    Ügyes vagy!!!
    Puszi!
    =)GoOofy(=

    VálaszTörlés
  2. Sziaa:)

    Nekem is teccik.Jó lett.Az Eclipse-ből is az az egyik kedvenc részem mikor felgyorsul a zene és Jakob megfordul a sulinál:DD Akkor annyira édes:)(Nemmindha máskor nem lenne az:D)

    Puszi:Eszter

    VálaszTörlés
  3. Sziyah=)
    Imádom <3
    Ahhoz képest, hogy első videó, nagyon jó lett =)
    Én is már sok videót készítettem, deh az első ennél sokkal gyengébb volt xD Szóval grat. ;)
    Puszii: Kyra

    VálaszTörlés
  4. Köszönööm mindenkinek <333. Nagyon örülök, hogy tetszett Nektek ^^.
    GoOofy: jövőőre :/ valszleg tavasz környékén, szóval még meesszee van T______T
    Eszteer: jajaa, igazad van :D nekem is az az egyik kedvenc részem :D
    Kyra: húú, ha gondolod, belinkelhetnél magadtól néhány videót, megnézném őőket *_*
    És köszii mindenkitől még egyszer <333

    VálaszTörlés
  5. Háát, már sajnos letöröltem őket, vagyis a profilomat, amiben voltak. egy anime-s van, amit a bnőmnek csináltam, deh az kicsit bééna, mert a netről kellett hozzá képeket keresnem... és új gépet kaptam, amin még nincs rajta a sony :S
    am most majd írni fogok egy Twilight-os fanfic :D ahhoz majd később szeretnék videókat. ha majd lesz a progi :DD
    Puszii: Kira

    VálaszTörlés
  6. Sziyah!
    Amúgy te milyen progival csináltad? Sony Vegas?
    Puszii: Kyra

    VálaszTörlés
  7. Amúgy, ha gondoljátok, megnézhetitek azt az egyet :D
    http://www.youtube.com/watch?v=Oz9LYLkK2Sc
    Puszii: Kyra

    VálaszTörlés