2010. március 5., péntek

A NAGY HELYZET

Ajjaj, azt hiszem, ez sem lesz túl jó hír Nektek. Az a nagy helyzet van, hogy unom az egész Twilight-témát. Jacobot meg Lilyt nem, tehát a párosítást nem, magát a történetet, hogy vámpírok, vérfarkasok, Cullen-család, meg minden. Annyira nagy a felhajtás a Twilight körül még most is, hogy egyszerűen nem szeretem már... Taylor még mindig a mindenem, és az is marad még szerintem egy jó darabig Jacobbal együtt, de fogalmam sincs, hogy folytassam. Arra gondoltam, hogy elutaztatnám a párosomat valahova messze Forkstól, csak azt nem tudom, Ti mennyire örülnétek ennek... láttam az Avatart pár napja, és nekem most az a legjobb film, történet, meg minden a világon! Ha esetleg tudnátok valami ötletet adni... vagy mit gondoltok? Inkább írjak egy rövid befejezést a történetnek, és el van intézve? Vagy örülnétek annak is, ha elhagynánk Forksot, elhagynánk a vámpírokat, elhagynánk a vérfarkasokat...? Kérlek, segítsetek, mert ez így borzalmas - csak hogy Amanda Seyfriedet idézzem a Mamma Miából. Számítok rátok!

5 megjegyzés:

  1. Szia!

    Hideg zuhanyként ért a híred, de valahol megértelek. Most minden a Twilight körül forog, és ami eleinte izgalmas volt, most már unalmassá és megszokottá vált. Nagyon jó történteteket lehet írni ebben a témában, mindenkinél csak a képzelet szab határt, hogy milyen módon folytatja tovább, vagy ad más fordulatot a cselekményeknek. Én nagyon szerettem s szeretem is a történeted, mert te valami mást, valami pluszt adtál nekünk... hogy nem a hagyományos Edward+Valaki sztorit írtad le, hanem a történeteden keresztül megismerhettünk egy általad szeretett Jacobot és Lilyt, és ez szerintem nagyszerű... Sajnálom, hogy így érzed, hogy nem tudod folytatni... vagy legalább is, nem tudod, hogyan. Valahogy próbáld meg lezárni, és kerekké tenni a történetet. Biztosan találsz rá megoldást.:) Az is lehetne, hogy elutaznak valahova, messze Forkstól és hátha egyszer... újra kedvet kapsz az íráshoz és tudod folytatni, de szerintem megéri majd még ezzel foglalkoznod, csak most besokalltál kicsit ebben a Twilight őrületben!:D

    Remélem, hogy sikerül a többiek kommentjei után ihlethez kapnod, hogy miképpen fejezd be, de én mindenesetre köszönöm, hogy olvashattam az eddigieket, nagyon jól éreztem magam a lapodon és köszönöm, hogy megismerhettem Lilyt és Jacobot is, ahogy a te képzeletedben létezik. Puszi és sok sikert a folytatáshoz vagy a befejezéshez!

    Szatti

    VálaszTörlés
  2. Szia. Én azt szeretném ha mindenképp folytatnád csak,még ha el is kell menniük Forksból. Csak nem keverj bele semmi fantasy szerű dolgot(ezt csak akkor vedd figyelembe ha ilyesmire gondoltál),léciléciléci. Én is imádom az Avatart, de nem illene bele az eddigiekbe. Szóval remélem folytatod, Ötletem nincs, de tényleg remélem hogy folytatod mert én már nagyon várom, hogy kiderüljön mi lesz velük. Amúgy tetszene ha kiszakítanád őket az eddigi környezetükből és kihagynád ezt a vámpíros, farkasos dolgot, viszont előtte nagyon jó lenne ha Jacob elmondaná hogy mi is Ő pontosan és miért az ami. Csak ennyit akartam és remélem nem hagyod itt abba.

    VálaszTörlés
  3. Szia. Szerintem is inkább folytasd a történetet!
    Nagyon izgalmas lenne, ha megpróbálnád elvinni őket messze Forkstól. Imádom a fantáziád!!! Grat! Mindenesetre ha úgy döntenél, hogy írsz egy befejezést...Nekem úgy is jó! Nagyon szerettem Jacobot és Lilyt...!Az én véleményem tehát: SZERINTEM FOLYTASD!!!! XD.

    VálaszTörlés
  4. Sziia!
    Teljesen lekötött az elmúlt napokban a történeted, így ezt szomorúan hallom viszont, azt mondod, hogy mi lenne, ha elutaztatnád őket? Hát utaztasd! Miért nem viszed őket Miami-ba Lily apjához? Abból ki lehetne hozni valami érdekeset és farkas-vámpír mentes is lehetne, mivel nem sűrűn tudnának erről beszélgetni ott ahol senki nem tud erről semmit.... mondjuk írd meg néhány fejezetben a karácsonyi szünetig és akkor menjenek el Rachellel...vagy valami...csak folytasd! Mert nagyon jól írsz... és mert nagyon kevés a jó Jacobos történet...
    puszi, Aly(L)(L)és én még így is megkérdezném, hogy lenne-e kedved egy linkcseréhet?

    VálaszTörlés
  5. Szia!

    Annyira szeretem a történetedet, nagyon csodálatos! Szerintem kár lenne elutazniuk,és ezzel elrontani. Vagy esetleg, ha tényleg nem bírod a témát, akkor Lilynek az lehetne a szülinapi ajándéka, hogy Jacobbal kettesben elutaznak. Persze ez csak egy ötlet. A nagy eseményig meg csak nem lenne olyan szörnyű megírni. De így sem hanyagolhatnád a vérfarkas témát, mert Jacob nem tud egyszerűen emberré válni. Szerintem ne úgy tekints erre az egészre, mint a Twilightra, hanem hogy egyszerűen egy vérfarkasos ficet írsz. De mindenképpen felejtsd el az Avatart, mert igazán jó film, de egyáltalán nem illik bele a történetbe. Ne is fejezd be, mert szerintem még csak most készülünk belecsapni a lecsóba. Az lenne a legjobb, ha itt maradnának, és egyszerűen félretennéd a Twilight-ellenszenvedet. Attól még, hogy felkapott lett, és sok a témába vágó fic, Farkasszerelem csak egy van.
    Bocs, hogy bíráskodok:
    Rosyy

    VálaszTörlés